piątek, 13 maja 2016

trudna droga

Pełna obaw z nadzieją i otwartym sercem 
Przyjdę do Ciebie 
Pomilczeć, podać dłoń 
Otrzeć Twoją Twarz 
Przyniosę Ci iskierki mojej nadziei 
Przyniosę Ci siebie w darze 
Nie wiem czy będę potrafiła
Czy zrobię to dobrze 
Czy mi powiesz kiedy zrobię coś źle 
Nietaktownie 
Może zbyt natarczywie 
Mimo przygotowania 
Jestem jeszcze młoda i mało wiem o życiu 
Chce być  tu i teraz swoją obecnością dla Ciebie 
Chcę Ci służyć  
Zostawiając Ci przestrzeń, której jeszcze nie znam 
Czy towarzyszenie w tej trudnej dla Ciebie drodze 
Nie przerośnie mnie 
Kiedy przekroczę próg Twojej sali 
Czy będę gotowa 
Zapisze ten kadr w moim sercu 
Ta przestrzeń jest dla nas 
Ofiaruję Ci swój czas 
By być przy Tobie 
I nadal nie będę wiedziała czy jestem gotowa 
Twoje strudzone ciało 
Czy chce już odejść 
Stawiam wiele pytań 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz